Leta i den här bloggen

tisdag 13 april 2010

Kuligheter i brevlådan

Förra veckan så va det överraskningar i brevlådan nästan varje dag känns det som, ja inte rikigt men nästan..
Först så kom min vinst från Kryddburken, ni vet hon hade ju 100 miljoner tävlingar när hon firade sitt 3 års jubileum för nån vecka sen.
Det här vann jag i alla fall.



Så spännande att få pröva nått nytt..tack tack.

Sen så nästa grej som damp ned va några cider.
Eftersom jag inte kollade igenom paket så noga så trodde jag att det va helt nya sorter, men det va burken som va ny inte sorterna (tack a-l för att du va vaken när en annan inte va det)
Hur som haver så va dom goda och bruken såg mycket fräschare ut nu tycker jag.
Sen så har dom även en fototävling om man vill tävla och den hittar du här ut och fota nu vet ja..

Inga kommentarer: