Leta i den här bloggen

tisdag 12 juni 2012

FY fan vad vi är bra!!

Idag så har äntligen dagen kommit då det är dags för sonen att ta studenten. Han fick börja med att stå fotomodell här hemma innan han tog bussen till skolan. Vilket han tyckte va jääääättekul och mamman fick ju grin en liten skvätt!


Då han åkt va det dags för mig att blåsa ballonger och knyta snören runt rosorna och göra i ordning studentskylten! Jo åsså fick jag ju grin en skvätt igen!!


Sen så samlades vi utanför liljaskolan och stod där med våra plakat och blommor och så fick vi grin en skvätt igen! Tillslut så slog klockan äntligen 12 och klasserna kommer ut en och en och till slut så va det dags för sonens klass, FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FY FAN VAD VI ÄR BRA!! Jo så är det för absolute sista gången så passerade han entren till skolan. Tre år gick med en rasande fart.

Osså va det dags att stå fotomodell igen, men denna gång med rosor och gosedjur runt halsen, för nu är det verkligen slut.
 "Morgondagen är en blank sida som väntar på att bli fylld av dina drömmar"
 ja för så är det, nu är det slut och nya äventyr väntar för sonen. Kom ihåg min son att du är unik, för det finns nämligen bara en av dig i hela världen! Osså fick jag grin en skvätt igen!!



Nått studentfirande blir det dock inte idag utan han är och äter med sin klass och firar med dom en sista gång.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är faktiskt helt vansinnigt hur stora de har blivit pikkopojka!

Minne för livet:)

//veronnes

Anonym sa...

"Morgondagen är en blank sida som väntar på att bli fylld av dina drömmar"
Kloka ord min vän...
Nu fick ju jag å nästan grin en skvätt! =)

/B

malinns sa...

Kan du fatta vart tiden tagit vägen?Jag grinade några skvättar för min Emily med. Oj, så stora barn vi fått tycker det var som igår manstod där själv...

Erika Skogly sa...

Grattis till studenten och nu får du torka dina tårar till nästa gång!

Anna sa...

Grattis till studenten! Kan tänka mig att det är känslosamt :)