Leta i den här bloggen

lördag 30 juni 2012

Frukost på sängen!

Ja visst är det lite dåligt väder, kallt och regningt. Jag tycker dock att vi struntar i det eviga tjatet om detta väder och går vidare. Det finns ett talessätt som säger, Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder och visst är det väl så! Fokusera på nått annat, sno på det och klä på det och far på utflykter ändå eller vad det nu är som står på shemat.

Vi fixar och donar i stugan och det kommer bli så fint! Hittade en ny blogg idag efter att hon lämnat en kommentar här hos mig och det tackar vi för. Bloggen heter mormors fint och finns i min länklista, kolla in byrån som hon fixade till med lite decoupage, så snygg den blev. Har ju en byrå ute i stugan som jag inte vet riktigt vad jag ska göra med och sen ha vi ett bord som jag vill korta av (gubben vet inget än så shhhh) undar om man skulle duga till att testa den där tekniken?? Ja vi få väl se, först blir det dock att måla i gäststugan.

Gubben beställde frukost på sängen i dag och så fick det bli, kolla här


Kokt ägg, vetekaka med ost, paprika, rökt skinka och en klick potatissallad. Jag gjorde korvmacka och en macka med ost, kavaiar och kokt ägg sen lite kaffe på det! mmm.

Nu blir det att gå ut på marknaden och köpa lite blommor, tjingeling på er!

Inga kommentarer: