Leta i den här bloggen

onsdag 7 oktober 2009

Fredagsmat

I fredags så va det dags för lite pizza här i huset..
Tonåringarna blev jätte glada en stund tills dom fick hör att vi skulle göra själv!!!!
Varför ska du alltid göra egen?
Kan vi aldrig få köpa en pizza? (visst låter det synd om dom).
Dom brukar då äta och va glad när det väl står framme på bordet..
Det är väl en tonårings klagan som bara måste fram antar jag.
Denna gång så gav jag dom fingret och struntade i klagosången..

Pizzabotten finns här

Och en fyllning består av skinka och ost.





Här är skinkpizzan dränkt i beasås och ketchup, få se kan det va sonens bit?


Andra fyllningen blev det
Rostbiff (hemmagjord), ägg, tomater, lök och riven ost


Smaskens

1 kommentar:

Pernilla sa...

haha, men så där var jag också när jag bodde hemma hos mamma och pappa. tyckte att hemgjord pizza var urtrist och ville bara ha köpepizza. nu har jag dock ändrat åsikt, hemmapizza är ju toppen. man får ha precis vad man vill på och man slipper det flottiga flottet och dyra priser :D