Leta i den här bloggen

tisdag 30 augusti 2011

LIte gamla bilder


Ha precis kommit igång med mitt scrappande igen och det är bara så himla kul. Timmarna bara flyger iväg när man sitter vid bordet och försöker trixa ihop ett kort. 
Har även suttit och klistrat in en massa gamla tidningsurklipp i min lilla svarta bok och kort på gamla skolkamrater och då hittade jag dessa kort på mig själv.
Detta glada kort på mig är från gymnasietiden, solen sken och livet lekte för fulla muggar



Det här kortet är från högstadiet och vi hade lånat en kamera från bilden tror jag att det va. Sen fick vi framkalla själva. Skjortan som jag hade på mig tro jag va orange om jag inte minns fel..



Det här kortet är också från högstadiet och kepsen va nog en del av mig ett bra tag. Tycker fortfarande idag om att ha ha keps eller hatt ha det väl blivit på senare år. Trivs väldigt bra i hatt måste jag erkänna!




Det här kortet gillar jag skarpt, lite kort på ena sidan och långt på andra. Tuperat för fulla muggar och byns hela sparylager gick väl åt för att få upp håret..

6 kommentarer:

Lina sa...

Haha sista bilden var ju hur cool som helst!!

Remsan sa...

Ha ha... Det är ju så kul med gamla bilder! Jisses så man har sett ut genom åren :-)

Mårtenssons kök sa...

Så himla härliga bilder, minnen och nostalgi! Verkar som vi varit tonåringar ungefär samtidigt, i alla fall av kläder och frisyrer att döma:)

malinns sa...

Åh, jag minns alla stadier från "oskyldigt naiv" till "too cool for school" och sedan "tuff och hård" till sista sist "den rebelliska" Den sista risyren var du först med ja, kanske rent av skapade...

Jenny sa...

Jag minns din gymnasiebild... vi sågs ju på Arvid Franklins... ;-)

Växelhäxan från norrland sa...

Min hjärna säger, jenny? jenny? osså ploppar det till!!! Hm så du har hittat igen min blogg? Va kul och välkommen. Är det bra med dig annars? Bor du kvar i lycksele?