Leta i den här bloggen

onsdag 19 december 2012

Ibland kommer tomten tidigt!

Förra veckan så hämtade jag ut en lite låda som kom på posten. Sånt här gör mig glad! Fick en låda med massa godsaker som jag ska testa. Karameliserad mjölk, chips, oliver, olivolja, teér, sylt och en plommonmos. 
Plommonmosen ha jag hunnit testa till rostade mackor och den va himla god, man kan även ha den till ost och kex så det måste vi också testa..
Tusen tack haugen-gruppen för mitt fina paket!



nk till haugen-gruppen

Länk till twinings hemsida

Länk till Gaea´s hemsida 
info om oliverna klicka här

Länk till info om chipsen på haugen-gruppen.se

Länk till info om mos och sylt

Länk till info ang mjölken
Tusen tack igen för alla dessa läckerheter. Den karamelliserade mjölken sparar jag till julaftons efterrättsbord! God jul på er

Inga kommentarer: