Leta i den här bloggen

söndag 1 mars 2009

Droskan besök

Jag har ju glömt bort att berätta och dessutom lägga ut bild på förra söndagens aktiviteter.
Min käre far ringde på lördagkväll och ville bjuda min familj och min brors familj på restaurang besök, sånt tackar man ju inte nej till.
Blev ett besök i storstan på Droskan, va pizza-taco-grillbuffe som stod på menyn.
Inte illa passade både oss vuxna, tonåringarna och små pluttarna.



Tonåringarna och små pluttarna frossade i pizza, köttfärs och tacochipsen.



Vi vuxna valde köttalternativet, fläskfilen va lite torr dock tur att det fanns kyckling också.
Annars så serverades det även 3 olika såser, potatisgratäng (min favo) friterade potatisklyftor och sallad fanns ju också förstårs.
Vi va ju tvunga att smaka av både pizzan och lite tacos, för vem vet man kan ju faktiskt gå miste om nått.
Eller tänk om man inte får mat nån fler gång!
Hujedamej säger jag bara..
Gick därifrån minst 3 kilo tyngre om inte mer..
Gott va det i allafall.
Tack lilla pappsen det har du inte gjort för sista gången.

Inga kommentarer: